vrijdag 21 januari 2011

Op het station...

Ik sta op het station, de ochtendlucht is zacht.

Te staren in de verte waar een toekomst op me wacht.

Ik kan kiezen voor een richting en of ik de trein mis.

Mijn toekomst bepaal ik zelf door wat ik nu beslis.

Zoveel mensen ongelukkig, ik hoor stil hun beklag.

Ik moet nog dit, ik moet nog dat, hoe kom ik door de dag.

Ontevreden met hun levenslot en mensen om hun heen.

Hun leven zo onrechtvaardig, voelsmatig heel alleen.

Maar ligt het aan de anderen? Bekijk jezelf eens goed.

Alleen jij bent verantwoordelijk voor wat je dagelijks doet.

Leer willen inplaats van moeten , neem je leven in de hand.

Ontdek je eigenwaarde, zet jezelf niet aan de kant.

Anderen kunnen je niet veranderen, jezelf echter ALTIJD.

Pas als je dat leert inzien heb je jezelf bevrijd.

Welke weg ik ook neem met wie aan mij zij.

Het leven is geen illusie, de keuze is aan MIJ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten