maandag 28 maart 2011

Winkel De Brocante Gans



Zomaar even weer een paar nieuwe foto's......

5 opmerkingen:

  1. O wat mooi en gezellig heb je het Paulien, pluk de dag...heel mooi!!Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waarom zit je nu toch zover weg???
    Ik zou zo dolgraag eens langs komen in je winkel, maar vanuit Breda is dat voor mij niet te doen.
    Jammer dat je de kleding niet via je webwinkel verkoopt, ik zou dolgraag dat poederroze tuniek eens goed bekijken en de prijs ervan weten.
    helemaal "mijn "ding.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wowwww Paulien,wat een schitterende foto,s.
    Dat ding waar die gebakjes op staan ohhh wowww die wil ik zo graag.
    De kleding tot van voor maat gaan die.

    Liefs Riet.x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er zo ontzettend leuk uit bij je !!!!!Waarom niet bij mij in de buurt?Maar ik onthoud je adres voor als ik eens in de buurt mocht komen want ik ben nieuwsgierig naar de winkel.Groetjes,Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Paulien, wat een prachtige blog en winkel heb je toch.
    Ben er helemaal verliefd op.

    Ik wil je volgen maar kan het icoon niet vinden.
    Ik probeer het later nog wel eens.

    Liefs Marion

    BeantwoordenVerwijderen